Сердиті пташки вікі
Advertisement
Сердиті пташки вікі
ABJ Ads2

Angry Birds Journey (раніше відома як Angry Birds Casual) — гра-головоломка з рогаткою, розроблена Rovio Entertainment. Це дев’ятнадцята гра в розширеній основній серії та одинадцята мобільна гра, яка використовує стиль геймплея «рогатка». Незважаючи на це, гра базується на останніх іграх зі з’єднанням плиток, таких як Angry Birds Match і Angry Birds Dream Blast. Пташки діють на гравця більше як ходи, а персонажі надаються у випадковій послідовності. На додаток до свиней, ціль птахів тепер полягає в тому, щоб звільнити пташенят, що вилупилися в клітках, які іноді мають пов’язані з ними місії (доставити свої контейнери до нижньої частини сцени або до верху), а рівні не можна відтворювати, отже, зірки видаляються.

Історія[]

Journey було легко запущено як Angry Birds Casual у США, Фінляндії, Польщі та Швеції в Apple App Store у березні 2020 року. У грудні того ж року її було вилучено з App Store через ребрендинг гри на Angry Birds Journey. , яка буде випущена в тих самих регіонах, а також у Данії та Канаді, 14 січня 2021 року. Дія нової версії гри відбувалася в іншому, більш племінному місці, на рівнях було більше свиней і представлено сюжет. Свинка-міньйон краде стародавнє яйце, яке знайшов Ред. 9 грудня 2021 року на офіційних сторінках Angry Birds у Facebook було підтверджено, що незабаром гра буде доступна в усьому світі.

Ігровий процес[]

Гра являє собою гру з рогатки, у якій гравці повинні перетягнути гуму рогатки разом із птахом і націлити її на ціль, якою є пташенята в клітці. Існують різні персонажі, які можна розблокувати, і вони знову ж у «милому» стилі, і вони мають свої оригінальні здібності (за винятком Ред). Для кожного рівня є розділи, як і в Angry Birds 2. На кожному рівні є квести, як-от ігри на збіг, наприклад звільнення дитинчат на варенні тощо. Гра базується на багатьох функціях і графічних елементах Angry Birds Dream Blast. Птахи тепер мають здібності, які активуються під час дотику до цих блоків і не можуть бути активовані дотиком. Існує також вимірювач гніву, який заповнюється, розбиваючи блоки, щойно заповнені, зроблять наступного птаха більшим і сильнішим, коли гравець використовує здатність вимірювача гніву. На кожному рівні є «Ходи», які є кидками рогатки. Кожен кидок коштує один хід. Кожен хід дає випадкову пташку, і якщо у вас закінчаться ходи, ви втрачаєте рівень. Ви повинні заплатити 950 монет, якщо у вас закінчаться птахи. Є сонячний бар, де ви заповнюєте його жетонами Сонця, щоб отримати скриню Сонця, тоді як ваша перша та друга винагороди становлять 40 і 60 монет. Скриня Сонця містить 140 монет, нескінченну кількість життів протягом 30 хвилин і посилення. Зоряна скриня відкривається, коли ви отримуєте 20 зірок, щоб відкрити її. Він містить нове зображення профілю, 420 монет і нову частину головоломки, яку можна додати на фон.

Галерея[]

Advertisement