Сердиті пташки вікі
Advertisement
Сердиті пташки вікі

The Angry Birds Movie 2016 logo

Angry Birds у кіно (англ. Angry Birds Movie ) - фільм за мотивами популярної гри компанії Rovio Entertainment - Angry Birds. Дата виходу в США запланована на 20 травня 2016 року; 12 травня мультфільм вийшов в Україні.

Сюжет[]

У центрі сюжету - історія миролюбних птахів, що живуть на самотньому Пташиному острові. Птахи довгий час жили в ізоляції від навколишнього світу, вважаючи, що більш окрім них на світі немає нікого. Головний герой - червона пташка Ред, сирота та вигнанець. У дитинстві він постійно терпів знущання від своїх однолітків, через що, подорослішавши, у того почали проявлятися спалаху найсильнішого гніву, від яких починають страждати практично всі жителі острова. В покарання за події діяння, мудрий лідер, пугач на ім'я Пекінп влаштовує суд над червоним. В покарання, він виносить Реду вирок, у вигляді обов'язкового відвідування «Курсів керування гніву», що викладаються Матільдою. У перший день занять Ред знайомиться з швидким і енергійним Чаком, яка вчинила ряд злочинів пов'язаних з перевищенням швидкості, Бомб, регулярно вибухає по самим різних причин, і Теренсом, причини вступу якого Матильда характеризує як «нещасний інцидент». На ранок наступного дня на острів прибуває таємничий корабель, з якого виходить свин по імені Леонард. Він розповідає про свій народ і представляючись птахам в кращому світлі, залишається гостювати разом зі своїми численними підданими. Довгий час свині сподобалися всім птахам. Всім, крім Реда. Саме він почав чути в них недобре наміри, і, заручившись допомогою Чака і Бомба, він вирішує забратися на найвищу гору острова, щоб знайти легендарного героя - Могутнього Орла, попросивши у нього ради, що стосується свиней. Однак при зустрічі з трьома, Орел відмовляється будь-яким чином втручатися в справи, що діються внизу. Відчайдушні Ред, Чак і Бомб пізно ввечері повертаються назад в село. Разом, вони з жахом виявляють, що поки птиці знаходилися на дискотеці Daft Piggy, свині вирішили вкрасти все пташині яйця, попутно практично повністю зруйнувавши їх село. На наступний день, Пекінпа просить вибачення у Реда, а також по поверненню вкраденого потомства. Тоді, червоний робить побудувати корабель, і орієнтуючись по сліду, залишеного свинями, відправиться на далекий Свинячий острів.Причаливши, птахи атакують свинячий місто вирішуючи використовувати рогатку - колись «подарунок», залишений свинями в якості розваги. Разом, птахи піддають Свиноград численних руйнувань. Реду, разом з Чаком і Бомбом вдається пробратися в замок, де свині намагалися приготувати яйця, зануривши їх загорнутими в гігантську сітку в чан з окропом. У цей момент на допомогу до птахів прилітає Могутній орел. Він встигає відібрати і повернути всі пташині яйця; разом з ним повертаються Чак і Бомб, але не Ред. Він вирішує врятувати ще одне яйце, яке завдяки випадку випало з сітки при спробі орла злетіти.Реда починає переслідувати Леонард, і в результаті переслідування вони виявляються під Свиноградом, у величезному сховищі динаміту. За допомогою хитрості, Реду вдається підпалити динаміт, сховавшись у впавшому на нього чані. Все місто знищується потужним вибухом, проте червоному вдається вижити. Він повертається до птахів, які проголошують його своїм героєм. Також, Орел додає від себе, що втративши віру в нього, Ред придбав віру до себе.Радісні птахи повертаються назад на острів і відбудовують своє село знову. Під час фінальних титрів є кілька натяків на продовження - насправді Леонард теж уцілів, і стверджує, що почав розробляти новий підступний план. У той же час з яйця, яке врятував Ред, вилуплюється Синя трійця, яка випробовує себе у вмінні пускання з рогатки.

Персонажі[]

В той же день, коли Rovio виклали промо, Sony Pictures оголосило початковий список персонажів фільму; серед героїв у ньому будуть присутні Ред, Чак, Бомб, Матильда і свині.

Незабаром після публікації нових кадрів і тізера, а також трейлерів фільму стало відомо і про присутність у фільмі таких персонажів як:

Птахи[]

  • Могутній Орел - колишній герой острова, відомий і до цього дня, хоч і живе життям неохайного відлюдника в горах.
  • Теренс - величезний, похмурий і дуже злий птах, який, не дивлячись на це, все ж вміє і любить веселитися. Використав свій величезний розмір і страхітливий вигляд проти свиней.
  • Стелла - смілива, молода і життєрадісна пташка, завжди бере участь в гущі подій. Воювала зі свинями.
  • Бабблз - на вигляд маленька, нешкідлива пташка, однак насправді вміє роздуватися до гігантських розмірів. Використовував цю свою здатність для боротьби зі свинями.
  • Хел - наївний, незграбний і доброзичливий тукан, атака на свиней якого закінчилася тим, що бідний Хел врізався в дерево.
  • Віллоу - дуже молода і наївна пташка, ніжна художниця, яка постійно ходить у смугастому ковпаку.
  • Пташенята - численні діти птахів, які мешкають на острові. Наївні, непосидючі і недосвідчені. Зуміли використати свою численність проти свиней.
  • Синя трійця - трійнята, одні з пташенят, і, судячи з усього, їх лідери.
  • Суддя Пекінп - головний серед птахів, дуже важливий, гордий і буркотливий, але насправді не має ніяких особливих переваг перед іншими птахами.
  • Сиріус - вічно застуджений й часто чхаючий птах, за допомогою якого пересувається Пекінп, щоб виглядати вище.
  • Білл Бікінс - поліцейський та правоохоронець Пташиного острова, не любить непослуху і дуже пишається своїм званням.
  • Філіп - непримітний житель острова, одного разу купив в магазині яблуко і не знає, як ним користуватися.
  • Ширлі - стара птиця, спокійно живе на Пташиному острові. Насправді любить веселитися і іноді може проявляти енергійність.

Свині[]

  • Леонард - правитель усіх свиней, який придумав хитрий план, завдяки якому свиням вдалося втертися в довіру птахам, після чого викрасти у них яйця. Пізніше пройшов коронацію.
  • Свині-посіпаки - численні звичайні свині, що відрізняються тільки різним ростом. Дурні і життєрадісні, ними завжди жертвує Леонард.
  • Росс - особистий помічник Леонарда, часто проявляє поспіх і бажання скоріше приступити до дії.
  • Ерл - самозакоханий свин-музикант, який вміє добре веселитися, але думає тільки про себе. Має власну музичну групу.
  • Вусатий барон - начальник промислових справ свиней, завжди готовий вступити в бій з птахами, для якого використовує різні технології.
  • Свин-кухар - особистий кухар Леонарда, який не приїжджав зі свинями на Пташиний острів. Добре готує і має власну кухню.
  • Daft Piggy - музичний дует, що складається з двох свиней в золотистому і срібному шоломах. Влаштували вечірку для птахів.

Ролі озвучували[]

Оригінальне озвучування[]

Основний склад[]

  • Ред - Джейсон Судейкіс
  • Чак - Джош Гед
  • Бомб - Денні Макбрайд
  • Матильда - Майя Рудольф
  • Синя трійця - Тара Стронг
  • Могутній Орел - Пітер Дінклейдж
  • Леонард - Білл Хейдер
  • Росс - Тоні Хейл
  • Стелла - Кейт МакКіннон
  • Свін-кухар - Біллі Ейчнер
  • Пекінп - Кіген-Майкл Кі
  • Свині-посіпаки - Логан Гроув

Ролі другого плану[]

  • Фотосвин (свиня з камерою) - Тітусс Бургресс
  • Ерл - Блейк Шелтон
  • Філліп - Біллі Ейчнер
  • Віллоу - Charli XCX
  • Теренс - Шон Пенн
  • Бабблз - Ян Хикокс
  • Хел - Ентоні Падилла
  • Поппі - Ендрю Лібмен
  • Вусатий барон - Джефф Беннетт
  • Гейл - Estelle
  • Далія - хінді Уалч
  • Птах-мім, Сиріус - Тоні Хейл
  • Ширлі - Крістель Алонсо
  • Пташенята - Джейд Петтіджон, Грант Палмер, Бріанна Гентілейлла, Семюель Фараче та ін.

Український дубляж[]

Фільм був дубльований студією «95 квартал».

Основний склад[]

Ролі другого плану[]

  • Валерій Жидков
  • Степан Казанін
  • Юрій «Юзик» Корявченков
  • Артем Гагарін та інші.

Виробництво[]

На початку 2012 року Rovio заявили про початок роботи повнометражного анімаційного фільму за мотивами своєї гри Angry Birds, найнявши колишнього виконавчого продюсера фільмів Marvel Studios Девіда Майзеля очолювати зйомки фільму [1].

28 вересня 2014 Rovio опублікувала дивне повідомлення на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, в якому говорилося, що після того, як це повідомлення надішлють понад мільярд разів, вони опублікують якийсь сюрприз. Вже через два дні умова була виконана, і Rovio був викладений перший промо-арт, де було зображено головних героїв майбутнього фільму - Реда, Чака та Бомба.

Було заявлено, що режисерами мультфільму стануть Клей Кейтіс і Фергал Рейлі а сценаристом - Джон Вітті [2]. Офіційним прокатником мультфільму стане студія Sony Pictures Imageworks. Бюджет мультфільму становив 80 мільйонів доларів.

15 вересня 2015 року стало відомо, що перший тизер-трейлер вийде на третій тиждень цього ж місяця; 23 вересня 2015 року вийшов перший тизер.

Цікаві факти[]

Відсилання і пародії[]

Відсилання на оригінальний всесвіт[]

  • Ред просить Едварда оцінити його послуги з доставки торта від однієї до трьох зірок, що є відсиланням на систему оцінювання проходження рівня зірками з франшизи.
  • У фільмі можна чути заголовну тему гри, виконувану птахами на музичних інструментах.
  • Пташеня-футболіст при польоті від стусана Реда видав звук, який нагадує крик запуску Матильди з ранніх ігор серії.
  • Під час авіанальоту Леонард говорить: «У нас є скло, у нас є дерево, у нас є динаміт!». Скло, дерево і динаміт - одні з найпоширеніших об'єктів на рівнях гри.
  • Після запуску Ред підтискає руками ноги до тіла, приймаючи позу, подібну зовнішнім виглядом птахів оригінального дизайну з ігор і Toons.
  • Під час суду, птах-стенографіст намалював Реда, Едварда, Єву, Тімоті і зеленого пташеня стилізованих під зовнішній вигляд з ігор. Також, коли Теренс навчав птахів гніву, на дошці був намальований Ред, в точності, як у грі.
  • Після того, як Бомб виявив свиней, вони засміялися так само, як і при програші гравця в оригінальній грі.
  • У моменті, коли котел падав вниз, руйнуючи стелі й підлоги в кімнатах свиней в замку Леонарда, можна побачити, що в одній кімнаті стояв телевізор, де показувалася серія Piggy Tales «The Catch», а пізніше і «Dr. Pork, M.D ».
  • Сцена, в якій Теренс виявляється на пляжі раніше Чака, є відсиланням на серію Angry Birds Toons «Run Chuck Run».

Відсилання на іншу масову культуру[]

  • На кораблі свиней можна помітити книгу під назвою «П'ятдесят відтінків зеленого», що є пародією на відомий роман «П'ятдесят відтінків сірого».
  • Пробігаючи палацом Леонарда, Ред натикається на коридор в якому стоять дві свині-близнючки, які є відсиланням на роман Стівена Кінга «Сяйво» і однойменний фільм Стенлі Кубрика.
  • Одна з свиней одягнена в одяг Рауля Дюка - персонажа роману «Страх і ненависть в Лас-Вегасі», а також однойменного фільму.
  • В одній сцені можна помітити плакат зі свинею з назвою «Хамлет», що є пародією на трагедію Вільяма Шекспіра «Гамлет».
  • У сцені руйнування свинячого міста птахами можна почути знаменитий «Крик Вільгельма».
  • Після запуску з рогатки Сиріус зіткнувся з білбордами «Calwin Swine», який є пародією на американську дизайн-студію «Calvin Klein».
  • Сцена, в якій Чак, прискорилися, розправляється з охороною замку Леонарда, є відсиланням до сцени з Ртуттю з фільму «Люди Ікс: Дні минулого майбутнього».
  • Картина, намальована Теренсом, є пародією на фреску Мікеланджело «Створення Адама».
  • Під час «селфі», свин з камерою вимовляє фразу «Ану втягніть пузяки! ІНСТАГРАМ!» (англ. Instagham ), що є відсиланням до популярної соціальної мережі «Instagram».
  • В оселі Могутнього Орла висять плакати «OHEY» (пародія на бренд «OBEY») ​​і «Keep calm and Mighty on» (пародія на плакат «Keep calm and carry on», також породив мем).

Галерея[]

Див. також[]

Джерела[]

Посилання[]

Advertisement