Сердиті пташки вікі
Advertisement
Сердиті пташки вікі
AB Reloaded

Angry Birds Reloaded (укр. Злі птахи: Перезавантажено) — це гра з серії Angry Birds, випущена виключно для послуги підписки на Apple Arcade.[1][2] Гра є напіврімейком оригінальної Angry Birds, хоча повністю окремий рімейк також знаходиться в розробці, а ' «Reloaded» описується лише як «натхненний» «Angry Birds».[3] Сюжет і епізоди гри створені за мотивами Фільм Angry Birds та його продовженням. Гра випущена 15 липня 2021 року о 23:00 за східним стандартним часом.[4]

Сюжет[]

Ред ловить трьох Свиня-листоноша, які шпигують за ним, показуючи різні локації Pig City за допомогою Бомб, Чак і Синя трійця. Свині втікають, але птахи переслідують їх і продовжують руйнувати їхні фортеці за допомогою рогатки.

Через деякий час Ред, Чак, Бомба та Блюз піднімаються на Орлину гору, щоб знайти Могутній Орел, що мочиться в сумнозвісному Озеро мудрості, в якому двоє Свиней-міньйонів і Гаррі можна знайти для купання та відпочинку. Потім птахи зносять фортеці свиней, знайдені в цьому районі.

У день весілля Теренс і Матильда все йшло гладко, поки Леонард, Свиня-кухар і Свиня-листоноша міньйо не вирвалися з весільного торта. Птахи в черговий раз руйнують споруди для свиней, які були збудовані в цьому районі.

Після цього свині знову крадуть яйця. Ця подорож приведе їх до Острів Піггі, де вони знаходять свиней у Південний пляж, які повертають яйця на Кобальтове плато.

Перебуваючи на острові Піггі, Ред, Чак і Бомба підглядають Свиняче місто на гілці дерева, яку Леонард відпиляє. Потім птахи руйнують споруди, знайдені в місті, і потрапляють до Палац свиней. Там вони знаходять яйця і знову зустрічаються з Леонардом і шеф-кухарем Свинею, які захоплюють птахів у клітку. Однак яйця, які вкрали свині, є підробками, які вибухають, коли їх кладуть у котел, звільняючи птахів і перемагаючи свиней.

Через деякий час на узбережжі таємничим чином з’являється гігантська крижана куля. Ред, Чак, Бомба, Сріблянка, Леонард, Гаррі та Кортні приходять на місце події, щоб провести розслідування. Дізнавшись, що крижані кулі надходять із таємничого третього острова Острів орлів, птахи та свині вирішують укласти тимчасовий союз, щоб врятувати свої батьківщини. Команда добирається до острова Ігл і розділяється на дві групи: Червоний і Срібний йдуть самостійно та шпигують за охоронцями eagle, а інші використовують костюм Harvey, щоб проникнути в крижану гармату, яка запускає лід. кульки. Проникнувши всередині крижаної гармати, група знову приєднується і зустрічає Зету, лідера орлів. Незважаючи на зусилля команди знищити решту армії орлів, Зета та деякі охоронці орлів все ще захоплюють їх. Однак крижана гармата зручно закінчується вибухом, звільняючи птахів і свиней і перемагаючи орлів.

Геймплей[]

Намагаючись наслідувати ігровий процес з найперших ігор Angry Birds, Angry Birds Reloaded — це гра-головоломка. У грі гравець бере під контроль обмежену групу птахів, яких можна запустити куди завгодно за допомогою рогатки. На всіх рівнях є ряд свиней, яких гравець повинен вискочити за допомогою своїх персонажів. Ці свині зазвичай здаються захищеними всередині конструкцій з деревини, скла та/або каменю, на додаток до деяких додаткових об’єктів, таких як TNT. Якщо гравцеві не вдасться підняти всі свині на рівнях, він отримає екран Level Failed, який заохочує спробувати ще раз. Але якщо їм це вдасться, вони переможуть і перейдуть на наступний рівень. Після завершення кожного рівня гравець отримає одну, дві або три зірки в залежності від отриманого результату.

Епізоди[]

  1. Hot Pursuit
  2. When Birds Fly
  3. Party Crashers
  4. Bacon Beach
  5. Bamboom Forest
  6. Wrecks & The City
  7. Pigs In A Banquet
  8. Frenemies
  9. Enter The Volcano
  10. The Frozen Heart
  11. Off The Menu
  12. Pie Hard
  13. Daft Piggies
  14. Birdnapped
  15. Finding Zeta

Опис App Store[]

Класична рогатка!

Найвідоміша в світі зграя повернулася в новій версії мобільної гри, яка захопила світ штурмом. Приєднуйтесь до Реда, Чака, Бомба, Сільвера та інших членів банди для класичної рогатки, яка сподобається шанувальникам різного віку. Angry Birds Reloaded містить знайомий ігровий процес на основі фізики з оригінальної гри — тепер перероблений з візуальними покращеннями, новими персонажами та великою кількістю руйнувань!

Король Свиня та його слуги знову вкрали яйця, і птахи не зупиняться ні перед чим, щоб повернути їх! Життя на острові ніколи не буде таким, як тепер, коли Angry Birds повинні зіткнутися зі свинями та орлами з фільмів Angry Birds у битві, щоб врятувати свої яйця та свій дім.

ОСОБЛИВОСТІ:

НОВІ ПТАХИ. НОВІ СВИНІ. НОВІ ВИКЛИКИ. Ред, Чак, Бомба та решта основної зграї тут – а також нові доповнення з розширеного всесвіту фільмів Angry Birds.

НОВИЙ РЕЖИМ ІГРИ Ось і орли! сіючи хаос на острові в серії нових рівнів. Чи можуть Angry Birds зупинити їх?

ПІДВИЩИТИ ПОТУЖНІСТЬ! Збільште руйнівну силу своїх птахів за допомогою бонусів. Ціліться далі, літайте вище і збивайте свинячі вежі!

Відстежуйте свої результати за допомогою місцевих таблиць лідерів із друзями та членами сім’ї, щоб отримати найвищі права хвалитися. Усі результати відстежуються в одному обліковому записі iCloud.

КЛАСИКА, НЕПОВЖЕННЯ ВЧАРЕЮ – ЗАРАЗ ПЕРЕЗАвантажено Насолоджуйтесь знайомим і задоволеним рогаткою оригінальної гри Angry Birds із сотнями рівнів розгрому свиней, орлів, руйнівних розваг у ігровому процесі.

Дрібниці[]

  • Деякі рівні в Angry Birds Reloaded взяті з оригінального Angry Birds.
    • Однак деякі епізоди мали попередні назви на основі розташування цього рівня. Наприклад: Hot Pursuit спочатку була Орлиною горою, Коли птахи літають, спочатку Озером мудрості.
  • Деякі звукові ефекти у Angry Birds Reloaded взяті з Angry Birds 2, більшість із яких походять із різних епізодів Angry Birds Toons.
  • В описі гри Леонард згадується як Король Свиня.
  • Спрайти птахів і свиней нагадують ті з Angry Birds Friends.
  • Зовнішній вигляд Сільвер заснований на дизайні фільму, а не на дизайні Мультфільмів, який раніше використовувався в Angry Birds 2.
  • Angry Birds Reloaded нібито є початком абсолютно нової хронології, яка має об’єднати бренд.[5]
  • Могутній Орел не було додано в гру до оновлення 1.9.

Посилання[]

  1. Potuck, Майкла (15 червня 2021 р.). "Одіссея Альто: Загублене місто, Angry Birds Reloaded та багато іншого незабаром в Apple Arcade ". 9to5Mac. Отримано 18 червня 2021.
  2. Кловер, Джулі (15 червня 2021). "Angry Birds Reloaded, Doodle God Universe і Alto's Odyssey: The Lost City приходить в Apple Arcade ". MacRumors. Отримано 18 червня 2021 року.
  3. Rovio (22 червня 2021 р.). «Лист до наших шанувальників». Отримано 14 липня 2021.
  4. Twitter (15 липня 2021 року). "AB Reloaded тепер виходить після 23:10 EST!!!!". Отримано 30 жовтня 2021.
  5. https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-07-22-angry-birds-wants-fans-of -перо до зграї разом
Advertisement