Сердиті пташки вікі
Advertisement
Сердиті пташки вікі

Jurassic Pork (укр. Свинина юрського періоду) - п'ятнадцятий епізод Angry Birds Classic.

Сюжет[]

Після того, як Вусатий Барон втік від птахів на машині часу, птахи погналися за ним і опинилися в стародавніх землях, де довкола літають і ходять доісторичні тварини, а Барон уже встиг стати королем доісторичних свиней. Тепер птахам доведеться перемогти його та повернути яйця, які вони так і не змогли відібрати у нього.

Тематичні особливості[]

  • Локація 35 - в основному зображує місце проживання племені доісторичних свиней.
  • Локація 36 - в основному зображує сцени полювання на динозаврів (переважно рослиноїдних).
  • Локація 37 - місце проживання племені свиней, але дія відбувається вночі і йде гроза. Рівні на один більше – 16.

У цьому епізоді події розгортаються у 65-мільйонному році до н. е. На фоні можна побачити дикі джунглі, високі гори і вулкани, а також динозаврів, що поширюються всюди, з довгою шиєю і літаючих птеродактилів. На рівнях будови тримаються на різних скелях і кам'янистому ґрунті, що поросли химерними фіолетовими рослинами. Цікаво, що дія епізоду відбувається на заході сонця.

Самі рівні являють собою різні сцени за участю доісторичних свиней та сучасних свиней-вчених, які прибули вивчити древній світ. На рівнях присутні відповідні атрибути: ліани, дикі фрукти та овочі. У свиней з'являються особи динозаврів (або просто їх маски), доісторичний одяг (наприклад, шкіряна накидка), густа рослинність на тілі (наприклад, брови), доісторичні знаряддя (типу молота) та багато іншого. Цікаво, що на рівнях також з'являються яйця не зовсім правильної форми із синіми плямами, за знищення яких дається 3000 очок. Свині-вчені також будують різні будівлі та ставлять обладнання: вантажівки, комп'ютери, намети. Доісторичні свині осторонь не залишаються: вони зазвичай з'являються на будівлях із печерними малюнками та кістками.

На рівнях 35-15 та багатьох рівнях локації 36 динозаври та птерозаври з'являються не тільки як частина фону, але і як ігрові об'єкти, проте це лише складені з блоків фігури (проте птерозаври можуть переміщатися по рівнях). З'являються свині стародавнього племені, озброєні списами, рогатками та іншою примітивною зброєю (втім, вони так і не пускають її в хід), а також їх пастки. На деяких динозаврах вже є упряж. Один з елементів геймплею, клітина, запозичена з Angry Birds Seasons, звідти взяті і зелені крила кажанів, які використовуються свинями для польоту. З'являється і зовсім фантастичне створення, гігантська бабка (складена з блоків), яка є відсиланням до бабок кам'яновугільного періоду.

Ролики[]

До нашої ери

Цікаві факти[]

  • Весь епізод є посиланням на серію фільмів «Парк Юрського періоду».
    • Найявнішим відсиланням є назва епізоду, в якій є гра слів: оригінальна назва серії фільмів — «Jurassic Park». *Достатньо замінити букву a в останньому слові на o, і вийде слово Pork (рус. Свинина).
  • Це перший епізод у грі, який є прямим продовженням попереднього.
  • Це другий епізод у грі, в якому фігурує інша форма життя, відмінна від птахів та свиней – динозаври, перший – Birdday 5, де на двох рівнях з'являвся носоріг.
  • Це другий епізод оригінальної гри, ролики якого зроблено у дизайні Angry Birds Toons, перший – Piggy Farm.
  • Це єдиний епізод оригінальної гри, у вступному ролику якого відтворюється інша музика.
  • Це єдиний сюжетний епізод оригінальної гри без боса.
Advertisement