Сердиті пташки вікі
Advertisement
Сердиті пташки вікі

夏日沙滩 (англ. Summer: Back to the Beach) (укр. Літо: Назад на пляж) - ексклюзивний епізод для китайської версії гри Angry Birds Classic. Є п'ятим епізодом розділу "Сучасний світ".

У файлах гри згадується як Summer (укр. Літо).

Тематика[]

Фоном даного епізоду є літній, подекуди хмарний, день, що можна зрозуміти по небу, на якому зображено сонце, трохи закрите рідкісними і майже прозорими хмарами. Зображено острів, покритий піском, де розташовуються пальми та гори, одна з яких є Орлиною Горою. Знизу фону епізоду знаходиться море, де видно дно, де зображені корали, каміння, а також морська зірка. Ближче до центру фону епізоду фігурує свинь-міньйон у сонячних окулярах.

Сама тематика епізоду заснована на Angry Birds у кіно 2, оскільки цей епізод рекламує його.

Галерея[]

Вид локації Вид локації Епізод із карткою Епізод із карткою

Цікаві факти[]

  • До того, як гравець вперше зайде в цей епізод, на епізоді буде зображено картку зі свинем у водолазному костюмі. Після натискання на епізод картка зникає.
  • Види локацій епізоду, з якоїсь причини, пронумеровано 191 та 192.
  • Це другий епізод із Angry Birds Classic (і його китайської версії), який рекламує Angry Birds Movie. Перший - Bird Island.
  • Summer: Back to the Beach як і Moon Fest – єдині ексклюзивні китайські епізоди, які мають власні рівні.
Advertisement